Tisdag

Asså shit! Klockan ringde halv 7 idag, å jag är så jäävla trött! + att det är helt svart ute, vilket gör att man bara vill stanna under täcker.. Jag försår inte hur jag lyckades ta mig upp.. Det känns som om det är mitt i  natten verkligen.. jag känner att i vinter kommer jag aldrig komma i tid till 8 lektionerna.. men de borde juh lärarna förstå själva! Vafan man är juh trött liskom! xP



Aja etfer skolan ska jag möta upp Alex, det var typ hundra år sen man träffa henne, vi ska till stan, kanske kolla lite å fika! :) Yeey!

see ya!

Kommentarer
Postat av: Alex

Skitsynd att det inte blev något!:( Trodde jag skulle till farsan först på kvällen men nejnej. I helgen tycker jag iaf att du kan följa med ut:) du jobbar ju inte då heller:)

2008-10-14 @ 20:09:26
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0