Tisdag


Hey!
Imorse vaknade jag vid kvart i åtta, ja visst då att jag inte skulle hinna med bussen ja måste ta för att komma i tid till skolan, så ja väcker Niklas som sover så gullit, han kanske skulle kunna köra mig^^, men så fort han vaknar när jag sagt att klockan var kvart i åtta, springer han upp, sätter på sig mina braller å en munkjacka och pussar mig hejdå, allt detta på max 10 sekunder! Ja lovar! Det gick blixt snabbt! Å ja hann inte ens fråga om han kunde köra mig.. :( Han hade tydligen bråttom till jobbet^^ Men det visa sig att han inte alls hade så bråttom som det verkligen verkade.. Aja så ja kom försent till skolan.. igen.



Det var en rätt slapp dag idag. Hade svenska i data salen, orientering ännu en gång.. Matilda lyckades kolla i Antons pärm vilka bokstäver det var på dom tre kontroller vi fick, så vi sprang inte till en enda kontoll ändå hade vi alla rätt xD Vi är så bra! Anton var jätte imponerad och undrade om vi ville tävla på orienterings dager som kommer, men de ville vi inte. haha! Sen hade vi act också.. booring..

Men nu är jag hemma, har suttit och gjort klart vår svenska grej som vi ska redovisa på freda. Vi ska redovisa med hjälp av powerpoint så den gjorde jag. Får se vad tjejerna tycker sen.

Har inga planer för kvällen, ska nog bara va hemma å ta de lugnt.

Imorgon har vi typ två lektioner bara och dom är innan lunchen, sen tänkte jag Matilda å Sara dra å käka nånstans för att sen plugga matte i skolan och sen ta skolfoto vid tre tiden.. Fyfan asså.. hatar skolfoto... blir aldrig bra liksom!

Men nu ska ja ner å äta nått :)

Har små söta såna här på mig, så jäkla sköna! Så mysigt när de är kallt ute! Älskar dom ^^



Vi hörs! Pussiknussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0