Söndag, Måndag

Heej!
Börjar lite kort om gårdagen :)
Jobbet gick jätte fort!! Det brukar det aldrig göra! Så det var super sköönt + att jag fick fin besök! Matilda och Malin ;)

Meningen var ju att gå ut i gamla stan med Alex, Laura, Evelina å Erika  meen jag har nu kommit fram till en sak, att inte gå ut förens jag har blivit 18! Eftersom 1. Ifall man åker fast, är det jävligt onödigt, när jag ändå kaan vänta. 2. Jobbigt att ha prick i registret 3. Tror att det blir roligare när jag väl blir 18 att gå ut. Då behöver man inte känna oro varken innan eller inne på krogen.
Meen vet dock inte om jag kommer hålla detta till 100% men vi får se, kanske, kanske inte.. ska försöka iaf. Hoppas ni tjejer hade kul iaf!

Jag fick senare sms från Richard att det var fest i tullinge vilket kunde bli lite roligt ändå. Så Matilda å jag åker dit. Vi får gåå i typ 20 minuter MINST i högklackat å vi fryser som fan å möta upp Richard och Alex. Väl där. Jag å Tilda känner verkligen inte en enda! Vilket betydde att vi satt där som två fån å bara kolla på allt å alla xD Hahah! Vissa människor var mer sociala än andra! Men det va kul! Dock var det en kort vistelse, om man nu kan säga så? Jag, Tilda å Hillo åker bussen till tumba, där hämtade Niklas upp oss :)

Vill också bara tacka Niklas som körde mig å Tilda överallt igår, först från jobbet å hem^^ sen från mig till matilda, å därifrån till tumba. Å sen när vi ser att bussen som ska gå till tullinge gick om 30 min, så kommer Niklas tillbaka till tumba för att köra oss till tullinge:P. Och sen när vi vill hem, kommer han så gullit å hämtar oss! Tack älsklingen!!<3

Haha, blev kanske inte så kort ändå^^

Idag har jag inte gjort ett piss typ, eller jo var en snabbis i skärholmen med mamma å macke. Vi åt där å så köpte jag mig en mjukis dress. En mjukis tröja å en mjukis byxa som matcha liksom, skit skön! Sen blev det ett par skinn handskar också å lite små plock från apoteket. tihi^^

Nu är jag hemma å vet inte vad ja ska hitta på, Niklas kommer väl snart också :)

Aja, vi hörs alla snygga små läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0