Söndag kväll

Jahopp då var snart helgen över.. fyfan asså! Just den här dagen och den här tiden känns helt förjävligt! För nu har man en hel skolvecka framför sig å därefter jobba! Åhh!!! Just nu känner jag att jag vill bara lägga ner de där med allt jobbande.. jag orkar inte! De ända jag vill är att ha lönen, men jogga, nä de vill ja inte!..

Idag har det iaf var en jätte mysig dag, först var vi som sagt i Tyresö ishall därefter var ja bara hemma, la mig i sängen å bara kolla på tv, så jääkla skönt! Sen somna jag å vaknade av att min lilla älksling kryper ner brevid mig, han hade inte ens sagt att han skulle komma :) Så vi låg i sängen å bara gosade. Sen typ senare fick vi nå ryck och skulle typ brotta ner varandra, leken gick ut på att man skulle skicka varandra i ansiktet! Hahah fatta va äckligt! Men eftersom han är starkare än mig, lyckades han att slämma ner heja min feja! Tack liksom, men de va kul, jag garva så jag nästan börja gråta.. Haha. Å för en stund sen åkte han, han ska se samma match som jag såg igår :) Pittsbourg-Ottawa hoppas Ottawa vinnr den här gången då :)

Men nu ska jag ner å mysa framför tv´n. Det är Mamma söker Fru som jag brukar säga, haha! åså är det H¨l i väggen också.




Pussipussnattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0