Söndag

Hejhopp!

Gårdagens match var as bra! Resultatet blev 4-3 till Pittsbourg! Tycker dom var värda att vinna, dom spela bäst helt klart :) Fast det var väldans jämt, blev förlängning och när det var typ en och en halv minut kvar så gjorde dom mål :) Synd att det inte blev straffar.. men aja :)

Imorse kom mamma och Ronnie å hämta mig hos Niklas, vi åkte å kolla på konståkning i Tyresö, det var DM. Åkte dit för att kolla på Anna :) Det var hur länge sen som helst jag såg henne, de va så kul å se! Hon har utvecklats så mkt! :) Ville stanna å kolla på Juniorerna där jag hade vart med, men vi orka inte sitta å vänta, dom var tydligen senare. Såg att det var samma åkare som när jag tävla..
Får lita längtar att börja igen.. men skulle aldrig vilja bli seriös och satsa. Skulle kunna köra för skoj skull 1-2 gånger i veckan bara :) Men ja får se. Träffade Madde också min gamla tränare! Det va faktist kul att träffa henne, hon tyckte jag skulle göra en comback, men håller inte riktigt med om de, hon rekomendera en "showgrupp" för mig där det typ var "avdankade åkare".. Haha! Hon tyckte tydligen jag passa in där :S:P  Men ja sår se hur de blir.. saknar det faktist..

Nu ska ja bara va hemma å ta det lugnt, det är så skönt att det regnar ibland, då behöver man inte få ångest att man inte är ute å gör nånting :)

Ska kolla på Stjärnor på is föresten, hörde att Gabbi var me, som gick i min klubb men som slutade nått år innan mig:)
Sen är det ju Johanna, Malin, Filip, Niklas och Johan också med:) Resten vet jag inte vilka de är.
Men nu ska jag höra av mig till Niklas å kolla vart han håller hus.










Men vi höörs! Pösspåre! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0