Onsdag

Men heej!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, hade samhäll, svenska och matte innan lunch, sen hade vi skolfoto vid tre tiden, värsta hål timmen! Jag, Sara och Matilda drog till donken :) Dukitga som jag var tog jag en sallad^^ Stolt över mig själv. Fotot blev katastrof! Jag fick själv se bilden å det såg förjävligt ut rent ut sagt!! Fotografen var skit dålig också! Jag frågade innan om alla långa kunde få sitta å de skulle vi få, ääändå ställer han mig högst upp! Jag blir så arg! Jag vill också sitta liksom!! Aja, nästa år är det spex, de ska bli kul^^

Nu ska jag plugga matte, prov imorgon:/ Kan ingenting.. idag på matte lektionen fick ja inte ett rätt tror ja.. de är juh kul.. Sen vid sju ska jag, Alex å Laura dra till skärholmen för att gå på topshop kvällen. Det är  vip kväll där ikväll, 20% på aallt! Hoppas ja hittar nått.. '




Men aja nu ska ja gå, vi höörs!

Puss&Kram





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0