Onsdag och snaart lov!

Hej bloggen! :)

Idag har jag var i skolan, som sög hästballe om man får uttrycka sig så. Hade Natur på morgonen, fick tillbaka provet.. fick G.. Känns lite sådär.. men helt okej, bättre än IG iaf^^
Sen hade vi idrott utan lärare så några körde fotboll å några basket, jag körde basket, det va fan kul! Vi dock körde inte så länge, men de va kul så länge de vara :)
Därefter hade vi svenska och hälsopedagogik som var rätt nice å slappt :)

Svenskan verkar helt sjuk, iaf de vi håller på med nu, vi ska skriva nån jävla islandssaga då vissa saker måste vara med, som är "typsikt" för islandssagor liksom..tex. dikter, spådom, tvister, treangeldrama, ödet, hämnd, drömmar, släktled å sen är det en massa annat också, sen får man inte heller ha vanliga namn, utan de måste vara från den tiden liksom.. typ som Siv, Siri, Henry, Harald, Helge, Harry och typ Torkel.. Men shiit liksom! Palla xD Jag förstår inte heller, VARFÖR? Varför i hela friden ska jag kunna skiva på det sättet? Jag förstår inte, helt meningslöst!!

Aja, slut snackat om skolan..

När jag slutade mötte jag upp Marre, vi köpte present åt Sandra som fyller år imorgon! Ska på födelsedagsmidda imorgon! Vi ska till Orkidé på Söder :) Det kommer bli super mysigt verkligen, kul att få träffa tjejerna igen! Det var juh rätt länge sen nu.. :/

Vi hittade iaf super bra presenter:) Hoppas hon kommer bli glad :)

Nu är jag hemma, har precis ätit å nu ska jag till Älsklingen, han kommer å hämtar mig.. som vanligt^^

Men vi hörs gullepluttarplättar!
Pussihejsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0