Onsdag

Idag har jag vart duktig minsann!
Jag åkte med Macke å Djärven till Tumba, där jag först gick till skräddaren å hämtade mina jeans, därefter apoteket där jag köpte lite saker, sen gick jag till foto affären och tog ett förjävla fult kort som jag måste ha till mitt leggitimation jag inte har skaffat än^^ Sen tänkte jag gå till banken å fixa de där legget, men då visa de sig att banken var stängd. Varför vet jag inte.. jag var där innan tre? men aja.
Då har jag iaf lite fixat :) + att imorse skrev jag ut papper från historian jag ska redovisa nästa vecka också! Så då var det klart också:) Måste bara plugga in allt..Nej ska inte snacka skola mer! Det är juh förfaro loov!

Snart ska jag ut å gå med sandra en sväng, och imorgon blir det stan med min älsklings Matilda! :)


Jag hitta den här SVEA väskan på nån sida, å fyy va fin den är!! Måste köpa!
Man kan ju ha en lite rolig bild i den där plast fickan ist för typ namn å nummer :)
Coolt!


Ha de bra!
P  Ö  S  S     &     K  R  A  M


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0