Onsdag

Måste bara börja med å gratta Matilda som fyller 17 idag!

GRATTIS GUMMAN!
HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!





Jag vet redan att hon fått två biljetter till Simple Plan som är på freda! Och hon vill ha med mig! Gaah :D
Jag som inte tycker dom är så bra egentligen, eftersom jag inte gillar deras stil på musik:P
Men jag hänger med för hennes skull :)
Det kommer bli as kul!


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Har inga planer alls, vilket är rätt skönt.
Niklas jobbar idag också.. :/
Men får se om jag hittar på ngt med Macke :)

Aja, vi hörs å ses!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så jätte mycket älskling !

Va gullig du är, men var fan hitta du den bilden ? haha!

Vi kommer ha det skit kul, jag lovar dig, låtarna är grymma :D



You mean a lot to me and I like you just the way you are!

2008-10-29 @ 16:31:41
URL: http://avsm.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ja de vill du allt veta va;)

Du är underbar Matilda!! Det kommer bli skiit kul!!

Jag är jätte glad över att jag har dig! Du är en vän alla i hela världen borde ha! <33

2008-10-29 @ 20:56:55
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0