Onsdag

Tjingeling!

Imorse hade vi No som var skit tråkigt. Sen åkte vi skridskor, vilket var helt okej.. åkte med dom som hade lite svårare och så körde jag hockey också! Mitt lag va grymt bra! Vi vann väl, Ir? :)
Sen hade vi svenska också, Matilda åkte ut! (HAHA!) Man får inte sjunga på lektionerna Matilda!! Men jag tycker iaf att det var fint :)
Efter de hade vi en katastrofal ACT lektion, de är en lektion då två tanter står å snackar om stress och skit. Idag kom typ hela klassen (bortfrån 1/3 som skitit i att komma) utan våra pärmar  å så hade typ alla en varsin liten godispåse + läsk! (jag vi är en idrottsklass^^) Först blir dom skit arga för att vi kommer med godis å läsk, vilket gick bra förra gången? Men inte idag tydligen.. sen håller tydligen vissa på å smaska så dom "tappa tråden" som dom sa hela tiden sen blir dom även arga för att vi inte har med oss våra pärmar som tydligen alltid ska med! Aja i ca 1 orkade dom hålla tålamod för oss innan vi fick gå hem 1 timme tidigare! Haha! Jag tycker nästan synd om dom, men den lektionen är såå himla meningslös och tråkig så de inte är sant! Man måste ha nått att äta, annars ruttnar man verkligen ihop! Ja lovar! Men det var iaf skönt att sluta vid kvart över 2 när vi egentligen skulle sluta vid halv 4! :D

Idag ska jag nog bara va hemma å slöa.. ligga i sängen å läsa Cosmopolitan. Niice!.. Måste kanske ta å plugga svenska också.. Men får se.. Skönt att bara va hemma iaf.. har vart så mkt på sista tiden.


Hitta några få bilder hos pappa, den här är från New York hösten 07
(tryck på bilden för att få den större)


Macke å jag ska åka skridksor i Central Park. Ett måste om man åker dit!
Macke tror att han är skit cool, men lyckas inte ett dugg.


Vi lyckade ta oss ut på isen, jag ser ut att vara runt 2 meter lång, men han är längre än mig egentligen, han står juh som ett monga liksom. Fråga inte vad vi glor på, har ingenaning, haha


Här sitter vi i en aas häftig limmo! Vi skulle åka å äta och lyckades inte få tag i en enda vanlig taxi, men så kom limmon å stanna framför oss, vi kunde inte tacka nej :)


Å här är Mamma, Macke och Ronnies huvud som sicker upp bakom mamma. Blev en till limmo vända till flygplatsen för att sen åka hem till Sverige.


Och inne på flygplatsen fann jag mitt favorit ställe! DONKIN DONUTS!
<3333


Sååå good! Haha, ser ut som ett Hej-kom-och-hjälp-mig, men bjuder på den ;)


Men jag kanske hörs av mig senare!

Pöss påre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0