Onsdag

Tjolahoppsnopp!

Måste bara berätta att jag hade världens mysigaste kväll igår med Niklas! Han kom hem till mig efter att han vart på gymet, därefter åkte vi hem till honom å bada! Vi hade tända ljus å skum! Jätte mysiigt! Sen skulle vi gå å lägga oss å då ger han mig ett jätte gullit rosa paket! Eftersom vi hade tio månader (Jag som inte gav honom nått..:S) Men så öppnar jag. Så ligger det ett jätte fiint guldhalsband med ett hjärta på! As fint verkligen! Känslig som jag är börjar jag såklart att böla.. Som alltid.. Men iaf, Tack älsklingen! :) Pappret var faktist också as gullit, rosa på utsidan som är min favorit färg och blått på insidan som är hans favorit färg ^^ Gullit xD



Idag var det skola, hade No prov imorse, vet inte hur de gick.. I början gick det iaf skit bra men på slutet gick det skit dåligt.. Så vet inte hur resultatet kommer bli :) Hoppas på ett G iaf.
Sen hade vi Idrott då vi spela innebandy, mitt lag bestog av Niklas, Joakim och Jonas! Vi va grymma! Körde en liten tunering  då vi kom 2a! Så jäkla bra!
Sen hade vi svenska som suger b*lle! Gjorde ingenting, läste nån saga-.- skit tråkigt. Därefter hade vi hälsopedagigik, då det var redovisning, men min grupp var inte klara! Är med Kevin, Matte och Tobbe och vi suger, haha! Kommer aldrig fram till nått ^^

Efter skolan gick Matilda å jag till Ica. Jag köpte mig ännu en tidning, Revyn fick det bli, köpte mig en SOLO igår som jag aldrig hann läsa och så köpte jag Söta björnar, kinder choklad och bananer! Har inget plugga att göra:) Så tänkte lägga mig i sängen å bara chilla!

     


Aja, imorgon är det orienterings dag! Jippi!!! Ska bli såå himla kul asså!! Eller kanske inte? Fan asså.. jag, Sara och Matilda ska köra poängjakt.. Vi tre orientera? De går liksom inte i ihop, får se hur de kommer sluta.


Kanske skriver senare!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0