Måndag

Nu var det ett ta sen man ser känner ja, jag vet att vissa bilder inte syns i vissa inlägg, men jag har ingenaning om varför det är så. Vet någon kan ni juh höra av er!

Idag blev det ingen skola, spydde i natt och sov inte en minut känns de som.. Jag har ingenaning om varför ja mådde skit illa.. det kom liksom bara helt plötsligt igår kväll, men idag känns det bättre, men hoppas att inte den där plötsliga-spy-attacken kommer igen! När man som mest inte vill att de ska komma, kanske den kommer :O Nej de får inte hända!

Ska jag va helt ärlig så åkte faktist Niklas och jag in till stan, vi hade en jätte myig stan dag, vi tänkte att inte gå samma vända som man alltid tar i stan, så nu gick vi först till Red devil, där Niklas ville in, sen till PK-huset för att jag vill in på She store. De är en jätte bra butik med massa snygga kläder och assesoarer. Köpte dock inget den här gången. Sen ville jag till Urban outfitrers på biblioteks gatan, så jävkla coolt butik asså! Dom har verkligen allting, allt från coola inrednings prylar till kläder även secondhand till smink av olika slag! Hela butiken är en gammal bio salong från början, det ser man när man kommer in, as fint! :) Sen gick vi på kungsgatan å kolla lite också. Sen var vi och åt där uppe i kungshallen. Åt en suuper god cesarsallad! :) Sen åkte vi hem, å bara låg i sängen å slappa. Svängde förbi Matilda å hämta lite No papper som jag tyvärr inte läst en rad utav.. Har prov på onsda.. Men ska plugga imorgon..

Så här ser Urban outfitters ut! Så jäkla cool butik, där ser man också att det är en gammal bio salong :)


 
 

Aja.. Mår lite sisådär nu känner ja.. men ska iaf försöka ta mig till skolan imorgon.. Får ångest när man inte går dit..

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0