Måndag

Godmorgon!

Nu sitter jag här hemma hos Niklas helt ensam, ingen är hemma.. Niklas åkte till jobbet precis..

Igår var Niklas å jag bara hemma hos mig å inte gjorde ett skit, vi var bara hemma, låg i soffan å kolla på tv. Vi åt värsta frukosten sen åt vi pankakor till lunch som vi aldrig ätit tillsammans under våra 10månader, konstigt! Det är ju super gott ju :)



Så det var en jätte skön och härlig lördag :)

Idag är det skola.. *suck* Matilda är sjuk också :/ Men ska ändå hem till henne efter skolan å plugga, äta mat å fetta oss :) Behöver plugga nu veckan innan lovet å allt.

Shiit! LOV NÄSTA VECKA!! Jaag läängtar!!

Men nu ska ja första fixa mig lite!

Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0