Måndag!

Tjena blogg!


Nu var det ett ta sen man skrev känner ja, har inte riktigt haft tid, om man säger så xD haha

Jobbet igår gick verkligen skit fort! Helt underbart! :) Efter jobbet mötte jag upp Matilda så satte vi oss på John Chris å fika å gick igenom fråger inför provet som var idag. Det var mysigt! :)


Det blev att vi sov hos Niklas inatt eftersom det är kaos hemma hos mig och sen ville han visa mig sitt rum också som han hade städat så fint! xD Jag fick inte ens lägg mina väskor där inne! För då skulle jag tydligen "stöka ner" aja ja vet inte va ja ska säga:P  Vi gick iaf upp vid halv 8 typ sen gick vi ner och åt en jätte mysigt frukost med gröt å mackor, aas gott å super mysigt! Niklas gick upp tidigt bara för min skull, han som börja å jobba vid 16 tiden! Gullapa! Sen fick jag iaf jätte bråttom å var tvungen att rusa till bussen (PANIK) som vanligt, så säger Niklas: Men vadå börjar inte du 10.20? Klockan är juh bara 9? Faan asså, ja hade liksom stressat verkligen, å sen visa de sig att det var en timme kvar till bussen skulle gå!! Fast de va faktist rätt nice, men jag kunde liksom sovit längre då.. aja, konstigt nog kom jag ändå 5 minuter försent, men inte var det mitt fel :) Det var Niklas, han var super seg! Men de gör inget mitt hjärta, du är bara lite jobbig ibland :) <3

Skolan sög verkligen, hade bara skit lektioner.. Matte B, Svenska B, Engelska B, Histora B..mkt B där.. och de är rätt B också.. suger verkligen! Men skönt i 3an sen, då slipper man de här skiten, förutom Svenska som det bli C också.. Men ändå, jag längtar verkligen..

Efter skolan drog jag å Matilda på lite ärenden, eller va säger man ;) haha trevligt trevligt, mamma körde oss, så de va nice :)

Nu är jag hemma å väntar på att Ronnie ska komma hem, han ska köpa Kina mat! Vilken jag älskar! Ibland är det bra att göra om köket, även fast det ser ut som ett helvete just nu^^


Men nu ska jag dra ner, sen kommer säkert Niklas också efter jobbet :) Han slutar nu föresten! Wiie!

Pussinussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0