Lördag

Godmoorgon!
Vakna typ för en lite stund sen bara, gjorde värsta frukosten, man hinner liksom aldirg med de..Lite synd tycker ja :P
Idag ska ja träffa Marre, vi ska till stan och kolla i butiker och äta. Jag ska försöka handla Niklas födelsedags prestenter idag :) Sen har jag hittat en höst jacka jag vill ha också.. men ja vet inte om den kan va för tunn, den är aas fin!
Sen senare vid kvar över sju kommer Macke in å därefter ska vi åka och möta mormor och Sage! Det är dom ska bjuder på hockey biljetterna:P,  lite kul att mormor vill gå på en NHL match xD, men jag tycker hon är rätt cool, kör cabad bil och går på NHL xD HAHA! Jag vet inte om min mormor accepterar att hon fyller 60 år i november, hon känner sig nog lika ung som jag, men det är bra, har man inte gått på en sån match tidigare och inte heller haft en sån bil, då är det aldrig försent! ^^ Det är iaf Pittsburgh Penguins mot Ottawa Senators! Ska bli skit kul! :)





Men nu ska jag fixa mig!

Puss I Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0