Lördag

Hej bloggen!

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Igår skulle jag, Alex å Laura till O´Learys i Södertälje, vilket jag inte var ett dugg sugen på.. inte Södertälje liksom :/.. Bestämde oss för att ist dra till Söder för att bara sitta vid någon pub å snacka skit :)
Väl framme. Markus ringer, han föreslår att gå till ett ställe som han själv kalla "BloomBar" , vi fattar ingenting, vi följer hans intruktioner men hittar det inte. Vi skiter helt enkel i den. Tänkte att istället bara dra till Snaps . När vi väl klommer dit ser vi 3 stora jätte bjässar som vakter! Å tänkte att det skulle vara omöjligt för mig att komma in där.
Så vi går ist till Kvarnen! (Hahaha) Ni som vet hur det är där, ni fåår skratta! Jag gör det också! Jag lovar, det var endast 30+are där. Det roliga var bara i början som jag är lite stolt över, att det var 23 årsgräns å behövde inte ens visa legg! Även fast dom var hårda mot andra! Det stog även en tjej där som hade koll på vilka som kom in också! Satt de va lite kul^^ Det var också ganska tur att dom inte kolla legg eftersom jag har Alexs liksom, inte lika någonstans :P. När vi var där inne kom Markus och Fredrik in också, två trevliga människor de där. På nerevåningen var det ett dans golv som jag knappt vågade vara så vi satt  mest där uppe vid ett bord å bara snacka å kolla på roliga gamlingar som dansa :)
Jag är ledsen Alex att jag inte ville ner å dansa med dig, men jag blir faktist bara äcklad av alla as gamla gubbar som står å glor in ens röv å har en jävla peddo blick i ögonen. Nej ja känner hellre att vara där uppe å bara snacka. Okej att man gör det var det blir till, men de gick inte verkligen.. Förlåt! Och fölåt att jag ville dra till sista tåget.. men kände att jag lika gärna kunde göra de, det var juh inte världens roligaste ställe å sen var jag bara allmänt trött och kunde lika gärna åka hem.

Men jag tycker iaf att det var trevligt så länge de vara :)

Idag ska jag nog bara va hemma å njuta av en ledig dag! Var hur länge sen som helst jag var de. Så det ska bli jätte skönt verkligen, synd bara att Niklas jobbar idag.. Men imorgon är han ledig så det är bra iaf :)

Men nu ska jag lägga mig i sängen igen, å kolla nått på tv å läsa lite roliga tidningar! :)

Men vi hörs!

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0