Lördag

Hej blhogghen!

Herrejesus vilken seg dag det var på jobbet idag, tiden gick verkligen långsamt.. Nathalie och ja sammarbeta as bra! Hade skit högt musik å jobba i ett mkt högt tempo måste jag erkänna! Vi har iaf kommit fram till att vi ska hänga med på middagen med MQ personalen på torsta.. Vi är dom enda som är under 18.. så vi ska hålla ihop under kvällen! Vi vann nämligen tävlingen i sommras att "sälja" mest tax free! Då vinsten var 5000:-, med dom pengarna ska vi dra på midda, som tydligen är på torsta :P

Aja, efter jobbet åkte jag direkt till pappi. Melwin satt å bada så jag satte mig å lekte med honom, han visa bl.a att han kunde simma :) (simma med magen i botten å splattra som en fisk) Han va så söt.. sen  var vi på golvet å lekte också. Han visa mig sina golf klubbor å sen spela vi fotboll också :) Vi har även ätit midda som kocken pappa gjort, aas gott! Niklas kom hit också, han jobba idag å sen var han iväg på fotbolls match också, han som inte spelar egentligen:S Men det gick tydligen bra iaf :) Dom vann å min prins gjorde mål ^^

Nu ska jag upp till dom andra, dom sitter å kollar fotbollen.. Imorgon blir det jobb och efter de ska ja plugga med matilda i stan :) Mysigt


De här är Melwin! Dock är det en gammal bild från december.. Men tog bara en jag hittâ, visst är han söt:) Bilden är tagen från Jennys 30-års fest.


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Denise

Fan vad sööt!:)

2008-10-12 @ 13:30:20
URL: http://dinfrukost.blogg.se/
Postat av: Lillan

Visst!! Lik mig ;) Hahah eller inte xD:(

2008-10-13 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0