Någon gång, ska ni bli mitt..



De här önskar jag mig!
(Inte för att jag fyller år eller så, bara allämnt^^)

1. Rosa Laptop! Måste ha en ny data, kan inte lägga in bilder nu.. * suck *
2. Audi TT. Ska jag ha när jag blir stor. Och om jag ändå ska köpa mig en sån dyr, kan man lika gärna lägger ut lite extra på färgen :)
3. Pengar. Alltid nödvändigt!
4. Smink. Bra att ha, roligt att kunna variera sig. Skulle även vilja lära mig mer, gå kurser osv.
5. Ett nytt PSP. Så himla smart! Man kan både titta på film, lyssna på musik, titta på bilder och spela spel. Hade ett svart förut, men som nu är spårlöst borta. Måste ha en ny! Rosa den här gången!
6. En guld fisk! De har jag velat ha länge nu, men de har aldrig blivit av att jag köpt mig en.. Har ingen plats i rummet därför tänkte jag en sån där smart glas grej! Den kan juh stå på golvet å allt! Skit bra! Men vet inte om fisken skulle tycka om att simma upp och ner? Äsch det vill jag ha iaf! :)

Sen finns det juh en massa annat jag också vill ha som tex en hund, resa, kläder osv..

Aja, det är väl bara att fortsätta drömma.. Nu ska jag titta på tv å snart kommer Niklas från gymet/tennisen också :)

Vi höörs! ;D




Kommentarer
Postat av: Deenajs

Ja Fy fan tänk om man fick allt man ville ha skulle livet vara så jävla bra!:/ <3

2008-10-09 @ 12:36:41
URL: http://dinfrukost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har alltid velat ha en Audi TT! Dom är sjukt snygga;P

2008-10-09 @ 12:54:57
Postat av: Alex

Ja och det där var från migxD

2008-10-09 @ 12:55:36
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Lillan

Denise: Jag men gud! Vi måste bli rika Denise! Så vi kan köpa allt vi vill, sen drar vi till LA å shoppas loss! :D



Alex:Jag veet, man dör så snygg den där!

2008-10-09 @ 19:44:01
Postat av: Denise

Haha absolut! Klart vi ska bli rika!haha:)

Fy fan vad skoj det vore då:O!:) <33

2008-10-09 @ 21:04:20
URL: http://dinfrukost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0