Fredag..

Världens tråkigaste dag i skolan. Hade en lektion med åk 9 elever därefter hade vi idrott då vi körde några lekar. Efter de slutade vi, typ 11 tiden. As nice! Helgen kommer betstå av jobb, jobb och åter jobb, vilket jag verkliigen inte orkar känner jag.. ja vill inte!! Vill bara vara ledig å ta de lugnt hemma.. men neej..  ÅHHH!! Va sur jag blir.. känner inte för att göra nånting idag.. vill bara sätta på ett flygplan å bara försvinna!.. Vill landa i ett  varmt och trevligt land där man bara kan ta det lugnt och känna varken stress eller press över någonting.. Guud så skönt!




Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Denise

Svar: Ja jag älskar låten också!:) Mycket bättre än den innan hehe. Ja hon är as bra en av mina favisar faktiskt. Och kevin också<3

Haha spellar roll jag förstod vad du menade.



Tänk posetivt du får ju pengar för att du gör det eller hur, tänk sen när pengarna kommer vad glad man blit thihi puss på dig<33

2008-10-10 @ 14:01:12
URL: http://dinfrukost.blogg.se/
Postat av: lillan

Ja verkligen! Asså ja gillar bara kevin för att han är så söt när han pratar å att han har flyttat från sitt hemland till norrland just för hans flickväns skull, hahah



Ja de är de ända bra.. Att man får betalt.. men ändå.. Man orkar inte, vill ha ledigt juh.. :/

2008-10-10 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0