Fredag och kväll

Hej blogg!
Jag har nu kommit på att jag har blivit helt sjuukt stel i kroppen, asså jag har vart stel förut men inte sååå häär stel! Skulle verkligen behöva en massage behandling! Det skulle min rygg behöva..

Aja kort inlägg, ska lägga i sängen å kolla Idol och imorgon är det jobb som gäller, kom gärna förbi en sväng om ni inte har nå bättre för er! (MQ i Gallerian)

Efter jobbet ska jag åka till pappa, det ska bli trevligt, Melwin har börjat gå nu också! Min lilla plutt har blivit stor nu minsann! :) Han är så sööt!

Men nu som sagt!:


Fjortis PÖZZ!



Kommentarer
Postat av: Sonny

Idol är SÄMST :P

2008-10-11 @ 11:29:46
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men Sonny! Du är sämst! xD^^

2008-10-11 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0