Fredag

Ä N T L I G E N  L O O V !
Jag som längtat så jäkla mkt, så är den äntligen här :) Känns bra!

Nu är iaf London bokad å klar! Åker den 20 november med Alex, alex mamma å min mamma :) London here we come!!

Idag drömde jag värsta drömmer någonsin! Mamma hade dött! Jag fick panik när jag vakna kl 5 på natten/mogonen.. Usch det va skit läskigt!..

Juste!
Idag efter skolan gick jag å Matilda heelt frivilligt på extra Matte, det var endast jag å Matilda å Roger (läraren) där. Kändes lite tasktigt mot Roger att stanna när han själv slutat, men vaafan xD  Vi fråga honom om vi kunde få någon kaka eller te eller liknande eftersom vi var så duktiga att gått dit^^, så han gick å kika efter om de fanns nått, men icke, han kom tillbaka å sa att det bara fanns choklad.. vilket var ännu bättra tyckte vi:) så kom han så söt in till oss i klassrummet å servera oss med två varma choklad! Haha! Roger liksom, han som nästan alltid ska vara så himla arg! Va gullit!^^

Sen en annan sak! Blir så jävla lack på datan, vi har raderat allting från den, så nu har vi inte ens WORD! Jag blir så jäkla arg för jag hittar fan inget nerladdningspogram som funkar!! Någon som veet!!? Måste ha de verkliegn, till skolan å allt..

Aja, nå va händer i helgen? Själv ska jag jobba.. Ska faktist bli lite kul för en gång skulle, MQ har fått ett nytt märke Kate & I så vi "personal" ska få en svart topp å ha på oss, temat är finklätt och svart, har ingenaing om vad de är för topp, men de blir nog bra :) Å sen har jag juh faktist ledig i hela sju dagar från skola och jobb! Såå skönt!!

Men nu ska jag hoppa in i duschen för att sen bege mig till Niklas, han är så duktig som jobbar hel dag på sin egen födelsedag! Stackars baby.. Det ska va midda där hemma så det blir nog mysigt! :)

Men vi hörs!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Alex

Men åhh vad typiskt! -.-

2008-10-27 @ 17:30:27
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0