FREDAG!

Hejhoppgummisnopp!

Gissa om jag försov mig imorse?! Ja det gjorde ja, trodde ja! Jag vaknade nämligen kl.8! Å trodde vi började halv 9! Fick liksom panik, för var verkligen tvungen att gå på fysen som vi har på morgonen. Det värsta var att jag var tvungen att springa förbi pappa innan skolan för att hämta kläder och skor till fysen. Jag väcker iaf Niklas och ber han köra mig, vilket han går med på, eftersom han skulle ändå till gymet på morgonen :) Vi åker iaf ner till Tumba, är klar hos pappa 8.35, faan tänkte jag, 5 minuter försenad! Jag börja springa! Kommer till skolan skit stressad! Å va händer, jo INGEN ÄR DÄR! Ja där stog jag helt ensam å tänkte vafan alla var.. gick upp till gymet å kolla om dom var där, ser Lina, som säger; Börjar inte ni 9 idag Mickan? Ååh! Typiskt mig.. jag som stressat som faan verkligen!.. så satt man där helt själv.. Men de var iaf bra att vi inte började ännu senare :) 
 På fysen gjorde vi ändå inget speciellt, hade först en föreläsning om hopp-träning vilket var chill :), sen hade vi lite basket,  tre mot tre, helt okej.. sen hade vi typ ingenting mer.. vi skulle springa tre gånger en 10 merters strecka på tid, vilket var rätt ojobbigt, haha eller va man nu säger.

Efter de var de Matte B å sen Historia B, sen var det slut för dagen!

Heelg here I come!!

Mötte Lizzan och Sofie i Tumba, Sofie var det typ hundra år sen jag träffa, hon ville att vi skulle hänka på den 1 nov på halloween fest. Det verkade vääldans trevligt! Men får de hur jag gör.

Klockan 18 ikväll kommer Alex å Laura, vi ska dra till O´Learys å bara sitta å snacka åså:) Det ska bli mysigt! :) Å imorgon kanske det bli bio med Becka å Tilda. Niice! Partik 1,5 tänkte vi se.

Aja, JUUSTE har glömt bort att berötta hur det var på middan igår, men nu har jag skrivit så mkt, så nu orkar jag inte, skriver de sen :)

Vi hörs era snygga små filurer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0