Torsdag

Hallå bloggen!

Idag har det faktist vart en ganska så rolig dag om man bortser från samhällsprovet som var i morse. Det roliga i skolan va bara när vi hade matte, som jag tyvärr inte förstår så mtycket av (behöver älsklingens hjälp).. Matilda och jag läste cosmopolitan ist och jag blev uttråkad och skrev lite på tavlan + att jag lyckades fota Matildas fina hår och Roger fick jag med också! Halluljha! :)

     

  1. Smyg bild på Matilda 2. Haha, booring 3. Se så fint håret blev, färgen är jätte fin, vad får hon rått-färg ifrån? Jag förstår inte.
 
Efter skolan drog tilda och jag till HM, Matilda handla massa bra-och-ha-saker :) Efter de åkte vi hem. Får senare ett sms av Matilda att jag ska med och bowla på Heron med Sean, Ricki, Hagen och två två andra. Egentligen var jag inte ett dugg sugen, meningen var ju att gå på spinningen idag ju. Men så blev det inte. Matilda ringer sedan och säger att dom är utan för. Vi gick och åt på Pizza Hut, jag åt sallad! Ville bara säga de xD haha sen bowlade vi. De va aas kul! Jag Sean och Tilda blev på en barna och Nille, Tobbe och Hagen på den brevid, vi klunsa lagen och som tur va kom Tilda och jag i samma :) Det gick faan bra asså! Jag vann två gånger fast ena gången fick jag och Sean samma poäng, sen förlora jag en omgång också^^ Matilda var skit duktig! Även hon vann en gång :)

   
     
 
1. Matilda var super grym! 2. Sean  3. Titta så fint det blev, strike för alla tre (och titta vem som leder ;) 4. Varför i hela friden är skorna så oerhört fula?(!)

Det var lite spontant och trevligt att hitta på något en torsta eftermiddag :)

Snart kommer Niklas hit, han är på gymet nu.. Imorgon är det FREEDAG! wiiie!!

Men nu ska jag gå :)

Pöss och God natt!


Kommentarer
Postat av: Sonny

Död åt raggsockan!

2008-11-27 @ 23:44:44
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Mickan

eh okej? :P

2008-11-28 @ 16:43:11
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0