Torsdag

Hejsan hoppsan!


Har inte skrivit på längre, men har inte haft tid riktigt. Egentligen har jag inte de nu heller så därför blir det ett kort inlägg. Ville bara informera att jag lever liksom. xP

Skolan var seg idag, fast ändå rätt kul. Hur går de ihop :S.. aja.. Efter skolan gick jag och Tilda en andra gång till ica, jag köpte lite fruk och Matilda lite natur godis:)

Nu är jag hemma och har gjort en jätte mumsig fruktsallad :)
Jag har även vart duktig och gjort klart de sista på min saga som vi håller på med i svenskan och har skickat in den till vår lärare eftersom den ska vara inne idag.

Nu ska jag plugga vidare med Historia eftersom vi har förhör imorgon. Jag kan verkligen inte ett skit med de vi håller på med nu! Så har lite panik! Måste läsa egenom lite.

Vi hörs kanske imorgon :)

Pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0