Torsdag

Hej bloggen! Lääget!?

Idag har jag vart i skolan, redovisa om miljöpartiet med Jocke idag, gick väl sådär för mig.., men Jocke var super duktig :)
Har vart en rätt slapp dag. Hade idrott som jag å Matilda inte kunde va med på eftersom vi inte skulle hinna byta om pga. att elevråds mötet vi skulle på :) Så de var skönt. Sen var det inte heller en obligatorisk matte lektion, men gick ändå duktig som man är ;) Å så hade vi svenska å föreningsarbete :) Rätt nice torsdag ändå, vilket är rätt ovanligt! Bara en massa tråkiga ämnen.

Efter skolan åkte Tilda å jag hem till henne för att plugga historia som ska va inne imorgon. Är hur jobbigt å tråkigt som helst, men de gick bra, vi blev klara tillslut. Ett litet tack ska Oliver ha för att han hjälpte oss^^
Haha, det blev att vi köpte oss en varsin gorbys och ett paket vindruvor, går juh inte att plugga annars ju ;) Vi som ska börja bli nyttiga å allt :/
Från och med nu Matilda!! Inget socker! Inga kolhydrater!

Aja, nu är jag hemma å köket börjar bli klart nu! Super fint! :) Ni kanske får se senare när de är helt klart.

Niklas är och gymar å imorgon ska vi på musikalen Footloose! Köpte två biljetter till honom i födelsedagspresent :)
Justja! Ja har inte berättat va ja köpte till honom! Men de orkar jag inte berätta heller ;) En annan gång kanske.



Nu ska jag se den där MTV galan å snart kommer älskling :)

Imorgon efter skolan blir det även skridskor med Hillo! Det ska bli kul!

Men vi hörs mer imorgon!

P   U   S   S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0