Tisdag

Hallojsan!

Fyfan, jag längtar redan tillbaka till London eller egentligen till vart som helst. Just nu vill jag bara bort från allt skit väder och skola, det förstör min vardag. Jag vill till ett varmt land, utan stress, utan press, utan regn och rusk! Jag vill till Thailand! eller Hawaii! eller varför inte USA, tänk dig Miami, lååång vit sand strand med strekhet strålande sol. Åååh! Jag vill! Men nääe, här sitter man i äckel Tumba i ett snö stormigt väder, kallt som fan och skola som bara kommer ivägen hela tiden. Men ja vet!! När jag tar studenten näst-nästa år då ska jag iväg! Jag ska resa så långt borta de bara går! Och vara borta i flera månader! Va sköönt, åka med någon/några man tycker om och bara leva! Leva livet!

Näe.. nu ska jag sluta drömma och bröja spara pengar till min låånga resa jag ska göra näst-nästa år! Den kommer bli av, ja lovar! Vintern 2010 åker jag! Dom som ville med får följa med, men jag drar, med eller utan kompis :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, har vart på ett svettigt och skit jobbigt boxningspass med Matilda. Faan va vi va bra! På torsta är det spinning som gäller :)

Sen kommer Niklas och hämtar mig för att åka till honom och imorgonbitti ska jag åka till Matilda för att göra klart vår Natur uppgift.

Niklas blev jätte glad för hans tröjor jag köpte till honom i London, ni kan få se imorgon kanske:)

Aja, pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0