Tisdag

Hej igen!

Idag har det vart en rätt rolig dag i skolan, eller rolig och rolig, blev mkt skratt iaf :)
Vad Tilda å jag garva åt vet jag inte riktigt! Fanns massa roligt vi snacka om xD

Efter skolan gick jag till pappa, det var super mysigt att träffa Melwin!
Vi lekte jätte mkt! Han har blivit så stor nu lille Melle.
Dock vill han inte ligga i soffan å bara gosa, han vill hellre leka..
Snart börjar han prata också :)

Senare kom Niklas dit. Därefter mötte vi upp Chrisse i Tumba. Killarna skulle till gymet å jag skulle hem. Så de köde hem mig, å nu ska jag jag göra klart samhäll!

Provet idag gick väl sådär.. Det var i Pedagogiskt ledarskap.. Får se hur resultatet blev..

Men ska gå nu!
PÖSS


(kul inlägg, kuul!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0