Tiiisdag

Men tjenare göllet!

Tycker det är så tråkigt att skirva vad man gör i skolan hela tiden.. det är ändå alltid lika tråkigt, händer aldrig nå kul.
Men kan väl kort säga att dagen har vart som precis alla andra sug dagar. Hände absolut ingenting förutom att jag hade ett vääldans mysigt utvecklingssamtal. Eller mysigt kanske var fel ord. Mötet gick väl sådär kan man säga, några bra saker men även några minder bra saker ^^ Mer om det orkar jag inte komentera. (oberervera punkten!)

Efter mötet drog mammi och jag å handla. Och nu är jag hemma och ska snart äta lite för att senare åka och sola och gå på ett spinning pass. Känner mig helt död i kroppen, så kommer var helt död när den här dagen är slut.
Imorgon är det skola som vanligt. Och därefter blir det nagelförlängning :) Yammi!

Men vi kanske hörs imorgon! Wir wünschen Ihnen einen guten Tag! (Ha en fortsatt bra dag!)

PÖzZzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0