Söndag

Heej!


Simple Plan var hur jäva bra som helst!! Jag som inte tyckte om dom, har ändrat uppfattning helt! Aaaaah!!
Matilda å jag drog till globen å gick till donken precis innan för att köpa oss å något lätt att äta för att inte hungra ihäl senare på kvällen, inne på donken möter vi Emelie som hade stått i kö sen kl 14! Så dom stog bland dom första, Matilda å jag hakade sååklart på dom! Kön var huuur lång som helst + att det var as kallt å dugga! Så det var skönt att inte behöva stå lägnst bak xD Haha!
Det var Zebraheads som var förbandet, jag tycker faktist att dom var rätt bra :) Å sen kom Simple plan!! Vi stog allra längst fram! Aaas nice! Det var skit kul, alla mosades å svettades! haha det  va skit äckligt, men kul xD
Matilda å Eriksson kom också in :)  Efter ungefär halva konserten gick jag, Matilda, Matilda å Eriksson bak där det inte var lika mkt folk, man såg as bra å det var skönt att inte behöva stå på varanndra!
 
Det var så as gullit när dom skulle prata svenska, dom var skit duktiga! :) Dom gjorde även en lite sång om sverige :) Handla bla. om att vi har dom snyggaste tjejerna i världen. Men tyckte att det var lite pinasmt eftersom nästan hela publiken betod av emos..! xD Å på slutet bah; BIRA, BIRA, BIRA! Publiken: BÄRS, BÄRS, BÄRS!! Haha! Det var aas kul! 


Lite foton från kvällen

     

1. Vet inte va han heter, men bra som fan va han! Se hur nära vi stog!
2. Cool bild tagen när vi ställde oss där bak
3. Matilda och Eriksson sitter å diggar!
4. Emelie och Tilda


Efter konserten drog Matilda å jag till tullinge, där det var fest. Skulle säkert vart mkt roligare om vi hade dricka och kanske hade kommit lite tidigare.. Men det var ändå rätt kul, dock inte våran hemresa xP 
Buss-fan hade slutat gå mot tullinge station, och inte orkade vi gå i hela 30 min i högklackat till stationen. Så taxin fck bli vår räddning. Åker till tumba. Mitt kort funkar inte i hans bil. Blev tvungen att spring upp till bankomaten. Helvete! Den är stängd! Springer ner till taxi gubben igen. Vi får då åka till Statoil för att ta ut dom där jävla pengarna. Väl där. Tanten säger att man inte få gå in i butiken så man måste stå å snacka via luckan som finns. Jag ber henne ta ut pengar åt mig, vilket inte funkar! Meen hon lyckades ta ut via kassan, ÄNTLIGEN! 
Därefter åker vi tillbaka till tumba. Tilda å jag går upp till pappa å sover där. 

                 Dagen därpå bestog endas av jobb och en myskväll med älsklingen :)

                Och idag har och ska jag bara va hemma och ta det lugnt :) Skööönt!

     Pussinoussie!

Kommentarer
Postat av: Alex

sv: Haha klockan var faktiskt halv sju på morgonen då, så mitt i natten kan man ju inte direkt säga(a)

2008-11-02 @ 20:44:33
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Lillan

Meen ändå Alexandra!! Du ringer nästa gång! Tamebasta!

2008-11-03 @ 16:34:53
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/
Postat av: ems

hahahah omg :O ja minns den dan som om de vore igår

2009-07-05 @ 02:22:08
URL: http://ecer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0