Söndag

Hallojsan!

Gud va sluddrigt inlägget blev i natt då ^^ Haha.
Igår gick jag, Robin, Niklas och Perta och la oss jätte sent. När Perta och Niklas komit hem satt vi inne i Robins rum och snacka en massa. Det va jätte kul och mysigt :) Så idag vakna jag runt 2-halv 3 tiden ungefär :P haha, skööönt!

Kort om gårdagen!
Jag åkte in till stan med söt Alex vid 12 tiden :)  Var tvungen att köpa present till Jennys som fyllde 31 i fredas. Gick in på te butiken som ligger vid Åhlens och köpte en jätte fin present påse där jag själv fick välja vad den skulle innehålla. Jag valde en påse vinter te, te kakor, delikasses chokladbollar (sånna där små you know) och så blev de en jätte söt och fin burk med hallon sylt :)  Perfect!
Vi var inte så sugna på att kolla kläder så gick därefter till John Chris och fika. As usual. Alex tog platser medans jag beställde. Det var huuur mycket folk som helst. När jag kommer tillbaka Alex och betällt en chai latte är jag tvungen att hålla brickan över huvet för att komma in oooch vad händer?! Joo såklart spiller jag hela glaset över alex (åtminstonde halva) Jag skämdes som fan , men fick tillslut en ny chais :) 

Därefter åkte jag till Pappa för att gratta Jenny.
Pappa, Jenny, Sektith, Douglas, Sandra, Anderas, Henke och Jenns mamma var där. Vi åt jätte god mat och en maffig efterrätt som var väldigt mättande! Därefter var det drink testning eller vad man säger. Jenny hade sagt till alla som skulle komma att ta med sig virke till sin absoluta favotit drink så att man kunde bjuda alla andra som var där! (Jag var tyvärr inte med, var inte meningen att jag skulle stanna så länge) Jennys hade skrivit lappar där man skulle skriva bla. vad drinken hette, hur den smaka, vilka ingredienser som var i, utseende, vart man helst dricker dricken osv. Jätte kul! Så förs gick Henke och gjorde sin drink och bjöd på den och så fick vi smaka och skriva va vi tyckte och sen när alla var klara var de nästas tur. Det va jätte roligt verkligen! Fast dom flesta drinkar var verkligen vuxen/gubb drinkar. Förutom Seksith och Henkes, dom var faktist huur goda som helst. :)

Här kommer lite bilder!

Efterätten såg ut så här, yammie!


Theo och Melle tittade på film.



Så här såg alltså några av drinkarna ut.
1. Henkes godis drink. Super god verklien! Vanilla straight heter den, måste komma ihåg! 2. Jennys special. Gick inte att dricka typ, smaka as äckligt! 3. Pappas Rom och Cocacola med Cola sprit tillsättning. Smaka sådär. Observera hans jordgubbe som han var mycket stolt över. Syns inte så bra^^4. Sekshits Hawaii drink. Färgen skiftade mellan röd och orange, skit god och jätte snygg! Han kom på den själv så kan ej beställas i barer. Synd. 5. En drink Henke gjorde när vi var klara coh smakt allas. Den var jätte god den också. 6. En champagne drink med persiko likör och någon slags soda, jätte god! 7. Sandra och Andreas Rom och cola. Inte min grej riktigt ^^
1.  2.  3.   
4.
  5.  6.  7.

Sedan var de läggdags. Istället för att borsta så suger Melle i sig bamse tandkrämen. Han har inte riktigt förstått vad syftet är med tandborstning^^
 

1. Blev många drink glas tomma. 2. Jenny och Britt 3. Douglas och Seksith
     

Så här snyggt blev mitt fina papper xD



Sådärja, en bra grej att komma ihåg:) Jag mötte sedan upp Macke och Robin i Tumba som hade vart ute så vi tog taxi tillsammans hem.

Och idag sov jag som sagt till 3 typ och har nyss gått ner tillt vårsta med Macke. Ikväll ska jag bara va hemma med Älsklingen, vi ska se film och äta lite godis jag köpt :)

Puss Puss Puss Puss På Er!

 

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad mysigt det ser ut och Melle är ju bara för sööt:D

2008-11-30 @ 21:48:50
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0