Söndag

God morgon snygging!


Måste helgen gå så förbannat fort! Eller kunde inte helgen bestå av tre dagar ist!? Det tycker jag, ingen skulle tacka nej till något sådant bra förslag! Någon som vet vem man ska prata med om man vill få ut sina åsikter?! Det här måsta ändras, det går inte längre! LÄNGRE HELG ÅT FOLKET! Herregud ja.. finner inga ord..

Idag vaknade jag och min lilla honey bunny vid typ nio halv tio. Vi gosa lite, titta på tv sen gick vi ner och gjorde en hejbaberiba stor frukost, med mackor, gröt, ägg, te, och jucie! Super gott, värsta hotell frukosten ju :) Jag tog mig även den som var god men som nu mera är hej-ta-mig-här-ifrån-shotten, en liten shott för hår, hud och naglar, en shott jag verkligen rekomenderar som heter Mivitotal Plus! Man ska även ta en tablett Hårkontroll heter den, väldans bra ska jag säga er! Två shottar och två tabletter per dag.


Så här ser dom ut:

Nu sitter man här vid datan och håller på å ruttna ihop.. Kanske ni undrar varför jag inte är med Niklas? Jo men det ska jag svara på! Han sitter nämligen i rummet brevid och spelar plastation 3 FIFA NHL med Macke! Jajemensan så ligger det till minsann.. Kul jul..

Imorgon fyller min lilla mormor 60år, hah! Så idag ska vi åka och fira henne. Det ska bli lite mysigt. Sen måste jag plugga också, imorgon ska jag redovisa lite historia grejer. Mein Gott, wie wird sie gehen! som betyder: Herregud, hur ska de gå! på tyska.

Aja nåväl som min gammelmormor alltid sa.. ska ta och börja sminka mig lite och sysselsätta mig själv.

Vi hörs! Ha en bra dag!
PÖöZzZZ!


 


Kommentarer
Postat av: Deenise

Haha,samanträffande?Vi ska också fira min mormor idag för att hon fyller år imorgon. Komiskt ju!:) Hälsa grattis:P <333

2008-11-16 @ 15:24:22
URL: http://dinfrukost.blogg.se/
Postat av: Lillis

Hahah! Ja verkligen! Komiskt att det var just mormor också xD

2008-11-17 @ 16:55:27
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0