Saknar faktist dig

 Jag saknar dig Alex! 

Vi har inte träffats på hundra år nu känns de som. Och fich nyss höra att hon ligger hemma med influensa!
Jag tycker synd om dig gumman!

Vi måste ta å fika när du blir frisk!
Snart åker ju vi till London också, då får du inte vara sjuk!

Det är de ända jag ser framemot just nu!

Efter den resan tycker jag att vi bokar en utomlands resa till sommaren!
Va sägs?! Laura och co. ni måste också med!

                                                                 Pussie


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag saknar dig också Lillan!

Mår skit fortfarande men hör av mig så fort jag blivit frisk igen:) Men precis snart åker vi ju till London, då ska det shoppas loss,P

2008-11-12 @ 09:35:55
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0