Onsdag

Tjenare sötis!

Egentligen har jag ingenting att skriva, dagen har vart uber tråkig som vanligt.
Fick några söta sms från min lilla honey och det blev en super mysig frukost hemma hos Matilda imorse, vi var så duktiga som plugga Natur :)

Nu håller Macke och Robin på och möblera om för fullt här hemma, dom har vart med mamma på IKEA och köpt massa möbler till Robin som flyttat in hos hos även Macke har fått ny hylla och en tv-bänk. Jag vill också köpa nya saker och möblera om!! (Robin är alltså min kusin, om du inte visste^^)

Imorgon har jag samhällsprov som kommer gå åt helvete känns det som, kan verkligen ingenting, men ska försöka plugga lite nu..

Kolla vilken tuffing jag hitta! :D



Vi hörs och ses :)

Hoppas håret blev bra Matilda! Det blev det säkert! Får se det imorgon! :)

P   U  S  S 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ser ut som en råtta i håret ! Helvete va fullt de blev !!

2008-11-26 @ 17:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0