Onsdag

Hallå göllet!

Idag i skolan lyckades Matilda och jag få igång larmet i ett klassrum. Det var för första gången vi lyckades få upp dörren. Men så plötsliget går larmet.. Högt som fan också.. typiskt..
Ajaa. man kanske lär sig av sina misstag, eller hur var de nu?

Efter skolan åkte jag och gjorde nagelförlängning i segersjö! Tjejen jag hade heter Annika hon va huur duktig som helst! Rekomenderar henne verkligen! 740:- gick de på med fransk manikyr, vill man ha utan kostar de runt 640:-.


Nu är jag hemma och ska börja packa. Åker juh till Looondon imorgon!! Klockan 8 imorgonbitti går planet, så måste åka hemifrån jätte tidigt, vi fem typ. Sheisse liksom!

Niklas ska komma till mig sen, han ska sova här.. Det blir alltid så jobbigt när någon av oss ska åka någonstans, jag börjar alltid att böla, och sen kan jag aldrig sluta heller.. Hatar att vara borta från honom..:/

Men nu ska jag gå!  Vet inte när jag kommer skriva igen. Men ni får ha det så jätte bra så länge!
Pusspuss på er!

L O N D O N   H E R E   W E   C O M E !





Kommentarer
Postat av: Sara

ha det så kul mickan och shoppa järnet! :) ses när du kommer tillbaka! :D <3

2008-11-19 @ 19:50:18
Postat av: Laura

Lillan, nu får du ta o skriva ett inlägg om London :P Vill ju höra hur det var och se massa bilder ;)

2008-11-24 @ 19:12:36
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0