Måndag

                                                                           Hej!

Redovisningen i historian är avklarad! Som tur vad hade jag Matilda med mig också :) Ville ju inte va själv med Bosse liksom ;P  Det gick väl sisådär kan väl säga. Nu har jag iaf VG i Histoia A^^ Lite sent redovisat kanske eftersom vi håller på med B nu. Aja was auch immer som man också kan säga om man känner fört :)

Efter en super tråkig dag i skolan gick jag och Tilda till Ica, as usual, som vanligt alltså. Matilda köpte nyttig middag och jag köpte frukt till en smarrig fruktsallad som jag och Niklas ska göra senare ikväll till fotbollsgalan eller va de nu va för gala han ville se.

Denna vecka ser rätt skön ut, med tanke på att vi inte har någon engelska imorgon + att jag åker på torsda :) Fühlt sich gut an! :)

Jag har även bokat tid till nagelförlängning :)

Haha! Jag älskar Tyska! Fast det är spanska jag pluggat i flera år(?).. Frågan är nu, hur fan jag kunde välja spanska när det fanns tyska som är sjuukt roligt språk !? Jag försår inte.. 

Om jag skiver här kan jag både lära mig själv och dig som läser! Fast tyvärr orkar/vill jag inte översätta allt^^
Men kan va snäll för den här gången xD

Aber jetzt gehe ich, Sie haben es so gut!
Kiss und Hug

 
Men nu ska jag gå, ni får ha det så bra!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0