Lördag och Söndag

Hejhoppisnoppi!

Igår var det en helt underbar lördag med Niklas! Det var verkligen jätte länge sen då både han och jag var lediga samtidigt från skola och jobb.
Vi vakna rätt sent å åt en jääätte frukost sen på dagen åkte vi på hälso mässan i Älvsjö:) Det var faktist kul även fast det kanske inte låter som de. Niklas vann ett presentkort på massage för 300kr bara för att han klarade 8 shins eller hur de stavas^^  Vi fick även en påse med omega 3 tabletter som jag hört är rätt bra, även tabletter som är bra för fettförbränning och tar bort sötsuget, vilket passar mig perfet! ^^


Efter de åkte vi hem till honom där vi skulle "passa" hunden och Niklas lille bror. Vi gjorde tacos och baka bröd xD Sen satt vi å käka godis å titta på tv :) Jätte mysigt!

Idag har jag jobbat, därefter mötte jag upp Niklas och hans syrra Malin i Tumba, vi åkte direkt till huddinge hallen där deras brorsa hade hockey match. Thomas var as duktig och gjorde värsta snygga assisten! Dom vann med 3-1:)

Sen åkte vi hem hit till dom å åt en jätte mysig middag och har kollat på tv. Ensam mamma söker och Sanningens ögonblick! Hur fan kan Linda Rosing ställa upp på de?! Herregud männsika..och shit vad tjejen innan gjorde bort sig!! Pinsamt!

Nu ska ja plugga lite matte, förhör imorgon.

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0