Lördag

Hej igen!

Idag efter frukosten tog jag och Macke en liten prommis ner till Ica. Vi köpte lite frukt och lite lunch. Jag tycker det är skönt att kunna prata med sin storebror. Vi kan liksom prata om vad som helst.

Annars har jag bara vart hemma, super skönt! Jag har gjort en liten fruktsallad och bara haft det mysigt, duschat och färgat ögonbryn + fransar :)

Nu ska jag kolla på stjärnor på is.
Gabbi hade tydligen vart inne på Niklas stadium och frågat efter en bikini-sport-bh som hon hade på sig i inslaget nyss.:P
Har bilder på den andra datan när Gabbi, jag, Erica, Sanna, Anna och Nicole är i Estland och tävlade. Lite kul.
Ska se om ja kan lägga in någon:)



Men ska titta vidare!

Vi hörs!

P  U  S  S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0