Hart schlechter

OMG!
Jag håller på å dö tror ja!
Mina armar och händer darrar! As läskigt.
Matilda och jag var skit duktiga, vi kötta verkligen!
Men de va kul och jätte bra träning!
Vi bytte ut spinningen till en annan boxningsliknande träning.
Vi har bestämt att vi ska gå varje tisdag på samma som vi gjorde idag och varje tosdag spinning. :)
Herregud va vi kommer bränna fett!

Så här såg det ut



Nu ska jag lägga mig och kolla på tv och vänta på min lilla älskling som ska komma hit.
Baby har tränat två gånger idag.. så duktig.. han som känner sig lite krasslig också.. Jag säger åt han att inte träna.. men han lyssnar inte på mig.. :/

Aja..

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0