Fredag

Heej!

11 månader med Älskling idag!

Idag var det skola som vanligt, hade bara matte och historia :)
Sen gick jag å Hillo till ishallen å åkte lite, det va skit kul! Men de gick väl sådär kan man säga:P Niklas kom förbi också:) Han är skit duktiig! Fast på hockey då^^

Därefter fick jag å Niklas skynda oss hem till mig för att hämta kläder för att sen åka hem till honom å duscha å byta om!
Vi var juh på footloose idag!!
Huuur braa sooom heeelst!!



Vi gick till en supeer mysig kina restaurang vid Odenplan precis innan, jätte fint :) Hände dock en "tragisk" insident i repris för min del!! Berättar en annan dag, men de är helt sjuk! Två gånger på en vecka! Har aldrig hänt förut!

Det har vart en jätte bra 11 månaders dag med älsklingen! Och om bara en månad är det 1 år! Va fort tiden har gått!

NATTINATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0