Fredag

                                           Hejsan bloggen!


Skolan var hur seg som helst, även fast jag bara hade tre lektioner. Historian gick rent ut sagt åt helvete.. tyvärr.. men de vi gjorde idag var VG och MVG frågor.. så har redan G i den uppgiften.. Men målet är att ha VG i slutbetyg.. får se hur de kommer att bli med de.

Efter skolan hämtade Niklas mig :) Vi åkte hem till honom, där vi vart hela tiden. Nu senare har vi vart och hämtat hans lille bror från hockeyn och köpt pizza hem. Jag minns inte när jag åt pizza senast. Så länge Niklas och jag hållt ihop har jag aldrig ätit de iaf och det är ändå ett år snart. Vi har suttit och tittat på idol å bara haft mysigt :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, Niklas ska jobba å jag ska väl bara ta det lugnt. Får se vad jag hittar på.

                                 Nu ska jag krypa ner i soffan igen till honey. Vi hörs imorgon!

                 Nattipuss


Matilda, ja vet vi skulle vara nyttiga! Har lite ångest nu faktist..menvafan, jag skyller på Niklas (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0