FREDAG!

Heej!


Hade fys på morgonen idag i skolan, vilket faktiskt var rätt kul men samtidigt väldigt jobbigt. Precis som det ska va!
Sen hade vi bara matte och historia.
På historia lektionen satt Matilda och jag och lyssna på lugn musik, som ledde till att jag börja gråta! Jaa du läste rätt! Ja satt där och rårarna bara börja rinna! Men samtidigt skratta jag.. Försökte dölja det för resten av klassen men sedan på extra matten gick det inte längre att smyga. Haha! Fan va pinsamt jag är!  Roger tror typ att jag ör sjukihuvet eller nått xD
Men ni kanske undrar vad det var jag böla ååt? Jo de ska ja säga er .. Det är nämligen så att Niklas åker till Thailand i 2 hela fucking månader den 13 januari. Han åker med två polare och dom ska även åka över till Malaysia. Jag tycker absolut att han ska åka, verkligen! (Jag och Matilda kommer också dra efter gymnasiet) Det är bara det att jag kommer sakna honom såå sjuukt mycke att det inte är sant. Asså jag kan sakna honom bara jag vart ifrån honom några timmar! De är faktiskt så.. Alex sitter säkert och suckar nu:P Men nån är jag..

Aja, ska försöka att inte tänka på de så mycket utan leva i nuet, eller hur är de man säger ^^ Vadå, han kommer ju faktiskt tillbaka. De är väl lite de att jag är orolig också att det ska hända nått, så som olycka eller liknande. Men de kommer säkert gå jätte bra och va super kul för honom:) Jag är faktiskt glad för hans skull. 

Nu är jag hemma och har precis läst egenom lite tidningar och tryck i mig en Mars Muffins! Haha, ja lite synd om mig själv tycker jag faktiskt ^^




   

1. Mars Muffinsen var huur god som helst! Mamma köpe hem från Londons flygplats. Och nej den var inte gammal och torr, utan suuper god! Med en jätte god fyllnings kräm i. Har vi sån i sverige?:S 2. Se så söt rosa det är på min mjuks dress! <33 3. Slut

Senare ikväll vet jag inte vad ja ska hitta på, antingen se på bio med Tilda eller en mys kväll framför tv men baby.. 

Nu är det heelg och imorgn ska jag förbi pappa och gratta Jenny. 

Vi hörs kanske senare, eller imorgon! :)

Puss och Kram på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0