Freda kväll

Hallå igen!

Jag har verkligen super tråkigt just nu, har absolut ingenting att göra. Ska snart ta bussen som går om typ en halv timme. Jag ska möta upp Niklas som är på väg hem från jobbet så ska vi åka hem till honom och ha en myskväll framför tv´n.

Nu när vi håller på och gör här hemma, både i käket, Mackes och Robins rum vill jag också hitta på nått kul i mitt rum! Jag vill tapetsera nån cool mönster tapet, lite mörkare så det blir lite mys känsla lixom, nu har jag en jätte fin rosa tapet men som dock inte är speciellt mysig, bara fin liksom. 

 Jag vill även fixa min garderob där jag vill inskaffa mig en sån här smart grej, jag har samlat på mig vääldans många skor nu och har ingen ordning alls! Den här är ju perfekt! :)




Och även en sån här till alla jeans!



Tyckte att dom här lamprna va hur fina som helst! Sånna vill jag ha!
 



Det fanns massa fina saker jag vill ha.. men det lär väl ta ett tag innan jag får köra om mitt rum, håller ju på med köket nu ska även fixa vardagsrummet och där efter hallen.. Kanske eftger de är det min tur.

Aja, ja ska börja packa ihop lite kläder nu, men vi hörs hörrni!
 
Pussinoussie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0