Torsdag

Godagens!

Igår var ju jag i stan en sväng, hann inte att gå i så mycket butiker, sprang förbi MQ för att kolla hur mycket jag ska jobba och så i vinter. (Blir fortfarande varannan helg, vilket är bra, vill inte jobba mer)
Väl där inne så snackar jag lite kort med Daniel, han undra vart jag hållt hus, eftersom jag vart borta i London då ja skulle jobbat. Under tiden jag va där inne fick jag reda på att det inte blir någon Galleria-Fest för dom under 18! Festen skulle tydligen äga rum på en nattklubb:/. Och så fick jag även reda på att Daniel är bisexuell, de tycker jag va lite kul att han berätta:P 

Ja sen vart det dags att shoppa lite från Stadium. Klockan var undefär 19.02 och butiken stänger vid 19.00 för folk som inte har någon släkting  som jobbar där, hade man de fick man va där hur länge som helst typ, jag tror jag gick vid nio tiden :P. När jag väl ska gå in så står en stor fet vakt och säger:
-Eyy du! Du kommer inte in!
- Men vadå? Min pojkvän jobbar där inne.. (säger jag tillbaka lite snällt)
- AHA OCH!?Vi stänger nu!!!
 Sheisse liksom!
Så står han där och ser så jävla ful och dum ut att jag bara hade lust att spöa ner honom, men skulle ja göra de, vet jag själv vem som skulle ligga ganska fort på marken.. Så jag höll tanken inom mig ist. 
Efter ett tag fick ja tillslut komma in, när han typ börja tro mig att min pojvän verkligen jobba där.. För jag fick ju stå där utanför som ett fån en stund innan han släppte in mig!.. 

Jag köpte iaf ett par vita nike skor som jag kan ha både på innebandyn i skolan plus boxningspassen på gymet :) Köpte även ett par tränings tights, tränings tröja och en mössa:)  Allt detta med rabatten blev bara en tusen lapp! Veery niiice!


Så imorse försov jag mig så jag missade två lektioner, både smhäll och svenska.. Inte bra Mikaela! 
Imorgon har jag historia prov och jag som inte kan ett skit om de, ska nu börja plugga..
 Har gjort en toast och varm choklad :) 

 

Vi hörs kanske senare! 

PYSS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0