Torsdag och lovet haar böörjaat!

Men hej igen!

Idag hade alla SPIL klasser en avslutning tillsammans i idrottshuset. Man fick välja om man ville spela volleyboll, fotboll eller basket. Jag valde volleyboll :) Det va jätte kul och fan va bra mitt lag var xD Lagen var blandade så det blev roligare :)
Sen bjöd dom på julmust, lussebulle, pepparkaka, godis och en mandarin, vi fick även en chokladask av Bosse. Mycket snällt av honom.

Efter skolan mötte jag upp Marre, vi gick runt i Tumba lite, lämnade bl.a in Niklas armkedja som gått sönder. Sen gick vi upp till pappa en sväng och lekte med Melle! :) Han är så sööt! Han gillar oss:) Han älskar Marres mage!! Han peka alltid på den och ville att hon skulle dra upp tröjan xD Haha!

Sen hängde Marre med mig och fixa mina naglar! Det blev suuper bra :D Nu är dom fina igen, aaaallihopa!
När de var klart drog vi till Mcdonalds och därefter åkte vi hem :)

Nu är jag hemma och mamma har precis komit hem från Sundsvall, så ska ner å snacka med henne lite :)Imorgon blir det stan som gäller! :)

Ha de så bra!
                                                                                                Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0