Tisdag

Hallå hallå!

Idag var skolan rätt seg, hade profilen på morgonen därefter var de engelska, vilket blev en väldigt kort lektion eftersom de var DM eller om de va SM för killarna i handboll, så vi fick gå och titta på de:) Niice!
(Om någon undrar hur det gick, kan jag säga att Tumba vann båda matcherna.)^^

Sen var det dans som gällde. Det var faktist rätt kul även om det höll på i hela tre timmar. Jag vet inte varför det var så värst kul egentligen, trött kanske xD




Imorgon ska jag på begravning. Christophers mamma gick bort för ungefär två veckor sedan i canser. Jag kände inte henne så jätte bra, men har träffat henne några gånger och har alltid vetat vem hon var redan sen jag var liten eftersom Macke och Christopher lekte och gick i samma klass när dom va små. (Christopher är även Niklas systers pojkvän, ska alltså gå med Niklas och hans familj)

Usch ja.. och vad ska man ha på sig?.. Jag har ingenting.. suck..

Jag ska gå och kika lite i garderoben och se om jag hittar nått bra..

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0