Lördagen

Heej!

Min lörda var super mysig!  Vid 1 tiden åkte ja in till stan med mamma och Ronnie. Vi åkte mest runt med bilden kändes det som. Såg bl.a Luciatåget med hemlösa, as söta! Dom sjöng för fullt med helt utan tagt och melodi,  alla sjöng olika xD sen träffa vi även mammas jobbarkompisar en snabbis också. Det var lite trevligt sådär. Vi var även och åt lunch på söder, mysigt litet pasta ställe.

När jag väl kom hem var de dax att fixa sig lite för att sedan åka och träffa brudarna hemma hos Lollo.
Det var huur kul som helst att träffa tjejerna igen, och jag är såå glad över att vi har varandra även fast vi inte är så ofta och att vi inte går i samma skola så är jag världens gladaste människa att veta att världens underbaraste människor finns där för mig vad som en skulle hända. Tack för att ni finns tjejer, ni betyder jätte mycket för mig! <3

Vi spela våghals och även öl spel sen vid 12 tiden åkte Linnéa, henns kusin Robin och Marre till stuvsta, resten orka inte följa med. Så jag, Lollo, Sandra och Sandra har kommit fram till bästa framtidsplanen! Vi ska resa en hel del efter gymnasiet och då passa på att ta bartenter utbildning och sen när vi blivit gryyymt duktiga ska vi starta en nattklubb i USA! Kankse blir någon snabb kurs Eget företag eller va de nu heter, som kanske kan va bra att ha med sig, haha! Och sen är det bara kötta gärnet! :) Värsta kul ju! 

Innan jag säger hejdå måste jag även säga att jag är suuuper glad över att Lollo ska flytta hem igen!! Då kommer vi kunna träffas oftare!! :D

Det var i alla fall en super trevlig och jätte mysig kväll!

Grattis återigen Sandiie! <3

Bilder lägger jag upp imorgon :)

Pussinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0