Stockholms året snart slut..

Hejsan igen!

Gissa vad jag gjort idag!..  Vart i stan-.-.. Men nu åkte jag med mamma och Ronnie.
 Krongligaste jag vart med om.. Vi skulle byta våra barstolar vi nyss köpt, men två st var trasiga, så åkte till Sveavägen, där stolarna var slut, åkte direkt till Ringen där dom från Sveavägen hade lagt undan två st.. men när vi kommer dit är dom slutsålda! Så från Ringen ringer dom till Sickla där dom skulle finnas.. Snacka om jobbigt. Men som tur var fanns dom där, heela och rena. Jävligt jobbigt att åka runt.. Hann köpa mig ett skärp jag letat efter i tusen år, så de var väl bra.

Så här ser stolen ut.. som nu nästan hela sverige borde ha hemma.. eftrsom dom är slut ööverallt!




Åt även en super god räkmacka, och gissa va mack-jäveln gick på!? 130:- !! För en macka!! Haha, herregud! Tack mamma.. jag behövde ju faktist inte^^

Imogon är det nyår som jag ska spendera med min Älskling och hanns vänner. Vi ska äta midda och sen kanske dra nånstans, jag vet inte riktigt hur det blir än.

Nu ska jag krypa ner hos Älsklingen så hörs vi imorgon!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0