Söndag

Hej!

Tiden gick såå himla fort på jobbet! Helt sjukt! Jag och Nathalie hade väärsta festen där bakom, skit hög musik! As kul!
Tyvärr så hände det inget speciellt idag.. så har inga roliga händelser att berätta :/

Idag har jag och Petra haft en riktig bak dag! Bakade knäck, choklaskola och chokladbollar :)
Knäcken blev super sega och inte ett dugg hårda, chokladkolan blev alldelles för mjuk (skulle passa perfekt som chokladsås) och choklad bollarna blev super goda :)
   
Vi kunde inte baka nått annat eftersom vi inte har fått vit varorna än, eller dom är inte installerade ^^ Jag har nämligen köpt jätte fina glas burkat till mormor som jag ska fylla med lite jul godis som julklapp liskom.. fiffit-fiffit!

Imorgon blir det stan med Petro! Har killarna kvar att köpa till. Nicke-picke, Melle, Pappa, Macke, kanske Robin och så ska ja bara köpa lite små grejer till Bosse och Ulrika (Niklas mammi och pappi). Petra och ja ska även äta på kina, myys pyys! :)

Men nu ska ja sova!

G  O  D   N  A  T  T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0