onsdag

Hejsan hoppsan!

Åhh va ja önskar mig en ny laptop i julklapp!! Min data lever sitt egna lilla liv. Ibland funkar internet, ibland funkar det inte alls, ibland har den typ disco eller nått då den börjar blinka och så kommer en massa msn ruter upp plus att jag inte kan göra ett skit, måste stänga av för att det ska sluta.. Fyyy faarfao säger ja bara!

Men nu är tydligen datan på min sida, äään sålänge, snart börjar de väl igen..

Men ska väl passa på och skriva lite snabbt då.
Vad har ja gjort? Igår blev det en super kort dag i skolan, gick bara på innebandyprofilen och på kvällen blev det Titanic som nog är bland de bästa filmerna som finns :)
Visst är det pinsamt att Niklas aldrig i sitt liv har sett den!!? Asså han visste fan knappt vad den handla om!! Sheisse! Ja satt och berätta va den handla om och så sa ja att Leonardo Dicaprio kommer dö i slutet, och bah: Vaa!!?? Döör han!?
Asså även om man inte sett filmen borde han ju ändå veta va som händer!(?) Eller? Tydligen inte!
Pinsamt Älskling!!

Aja, idag så var det ännu en kort dag i skolan eftersom det var skol SM borta i haninge. Tyvärr så förlora vi båda matcherna, men faan va vi spela bra! Och vilken ootur vi har!.. Så de va lite synd sådär :)

När klockan typ va fem var ja hemma, så ja satte mig i ett vaarmt bad å sen har jag tittat på tv. Såg bl.a Bonde söker fru! Och guuud va söt Ville är!! Hahah, han är ju bara för go!! Söt Ville!! xD Haha!


Sen har jag även sett de där pogramet med den där killen som föder en unge. Herregud, finner inga ord rktigt. Men de är väl kul att dom också kan skaffa riktiga barn, eller va man nu säger xP

Men nu ska jag nog gå :) Imorgon är det sista dagen i skolan!! Ååh va jag längtaaat! Och sen ska jag fixa mina naglar också :) Var tvungen att byta tid eftersom bandyn var på den tiden idag ^^

Men vi hörs mina små läsare!
Pussinoussie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0