Onsdag

T  J  E  N  A  R  E  !  !

Skolan idag var huuur nice som helst!
Hade redovisning halv nio i natur, det gick väl bra. Direkt efter vi redovisat fick jag och Matilda gå från lektionen, eftersom vi skulle sitta i sekitaiatet :) Det var faktist kul. Våra innebandy killar spelade skol SM mot Vackstanäs och ett annan lag som hette nått med ströms xD Tyärr så gick inte våra pojkar vidare:/ Dom var jätte duktiga iaf :) Den 17de är det vår tur, borta i haninge tror ja.. Sheisse! Ajaa, när innebandyn var slut var meningen att gå till svenska lektionen meeen då visar det sig att det var fem minuter kvar till elevrådsmöte som Matilda och jag måste gå på, viiilken oosis! xD Därefter var det slut :) Halleluljha!

Nu är jag hemma och ska försöka plugga lite histria, prov på freda och kan inte ett skit av de vi håller på med.. Sen vid fem tiden tänkte jag åka in till stan och köpa lite grejer och sen gå till Stadium där honey jobbar. Dom har tydligen en speciell kväll där efter stängning så alla släktingar får komma och jul handla och få 30% av allt i butken :) Fääätt nice ju! Yänkte köpa lite tränings kläder, inne skor och kanske nått annat kul. Önskar mig en snowboard.. så ska kolla på de också..



Vi hörs hörrni!
 
P  Ö  S  S  I  N  Ö  S  S  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0